sobota 14. února 2015

beauty | #chloelovestory





U nás doma se svátek sv. Valentýna nijak extra neslaví. S manželem slavíme 1. Máj, protože to je pro nás ten pravý lásky čas a to z toho důvodu, že přesně na prvního Máje pár let zpátky, mě manžel zatáhl pod nějaký opelichaný strom a dal mi tam naši první pusu. 

Tehdy jsem měla na sobě na 100% Chloe Chloe a když mi včera na stole přistála papírová taštička s milým valentýnským překvapením, kruh se symbolicky uzavřel i když není 1. Máje, ale 14. února. Značka Chloe mě prostě bude provázet i nadále, tentokrát v podobě parfému Love Story, který voní snad ještě o něco lépe než má milovaná Chloe Chloe. A co vám budu povídat, když máte na flakonu ještě i vyryté vaše jméno, byl by hřích si takový parfém nezamilovat :-)

Love Story je čistá svěží dámská vůně inspirovaná pařížskou romantikou. Vůně v sobě ukrývá ovocné esence v cedrovém základu. V úvodu vás upoutá neroli,  kterou vystřídají tóny pomerančového květu doplněné o vůni romantického madagaskarského jasmínu. 


Více Love Story inspirace najdete na http://chloelovestory.tumblr.com/ a zároveň můžete na sociálních sítích sdílet i svou valentýnskou love story s hashtagem #chloelovestory. Já jsem na Instagramu vytvořila k této příležitosti krátké video :-)


A jak slavíte svátek sv. Valentýna vy? 


          
Share:

19 komentářů

  1. Tenhle parfem vypada opravdu krasne a ze je na flakonku tve jmeno je moc mila pozornost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Chloe je můj oblíbený:) A s vlastním jménem to je krásné;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi musela mít radost :) a s tím jménem je to krásný nápad
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. ta je nádherná :) miluju chloe love, tou jsem voněla celé loňské jaro.

    OdpovědětVymazat
  5. wow! Chloé s vyrytým jménem? no tak to je vážně luxusní kousek ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Chloé miluju snad ve všech variantách, nejvíce ale stejně pořád Chloé Chloé. Překrásný dárek!:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle je kýč jak bič. Obvykle dokážeš produkty, které dostaneš díky nějaké spolupráci, celkem obstojně zabalit do příběhu, který má hlavu a patu, ale tady jsi dost přestřelila. "Tehdy jsem měla na sobě na 100% Chloe Chloe a když mi včera na stole přistála papírová taštička s milým valentýnským překvapením, kruh se symbolicky uzavřel" vážně? Jsem si skoro jistá, že kdyby ti valentýnský parfém poslal třeba Lanvin, příhodně bys na vašem prvním rande voněla právě tímhle parfémem. Na propagaci produktů nevidím vůbec nic špatného, ale aby blogeři nediskretitovali sami sebe, měli by aspoň trochu pracovat na uvěřitelnosti. Pokud ti křivdím a příběh není vymyšlený, pak se omlouvám, nicméně i tak to nejspíš značí, že bys měla nad články trochu víc přemýšlet, aby působily autenticky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím, že tady asi není pochyb, že jsem produkt dostala, ani ne v rámci nějaké spolupráce, prostě mi byl zaslán a udělal mi radost a i proto o něm píšu. Zrovna Lanvin jsem taky používala, dost dlouho, ale já fakt nemám potřebu si něco vymýšlet. Já klidně příště můžu prostě udělat new in jako plno dalších blogerek, neukázat vzkaz od značky a nepsat k tomu nic, abych někoho nedráždila a dělat, že jsem ho dostala třeba od manžela, tak jak to dělá plno dalších blogerek.
      Letos mi bylo dokonce od jedné značky nabídnuta spolupráce, kdy jsem měla nafotit romantickou valentýnskou večeri s manželem, kterou by sponzorovali a to jsem rovnou odmítla z toho důvodu, protože my takhle valentýna neslavíme a nechci dělat nic, co nevychází ze mě a není to přirozené a autentické, ale jak vidím, tak už je problém i napsat něco osobního. Příště se na to vyprdnu a prostě zkopíruju text z tiskové zprávy, jako to dělají časopisy :-)

      Vymazat
    2. "ale jak vidím, tak už je problém i napsat něco osobního" - právě, že vůbec, osobně založené články jsou přece v současné době základem úspěšného blogování, což tobě moc dobře víme, tak nepřekrucuj to, co ti říkám. To, o čem mluvím, je, že prostě článek bohužel působí mnohem víc jako vykalkulované marketingové sdělení než jako autentický a přirozený článek. Pokud myslíš, že bys měla dělat new-in jako plno dalších blogerek, tak se klidně na tuhle úroveň degraduj. Já si naopak myslím, že máš nakročeno správnou cestou, jen jsi tentokrát to vyznění článku moc nevychytala a to je to, co ti píšu v předchozím komentáři.

      Vymazat
    3. To mě mrzí, že ti to přijde jako vykalkulované marketingové sdělení. Já se vždy snažím být otevřená v tom, co dělám, ale asi na tom budu muset zapracovat o něco víc. Díky za komentář a hezký den.

      Vymazat
    4. Simčo, z tvých článků opravdu nemám pocit, že se jedná o kalkul. Máš styl a vše do něj perfektně zapadá! Jen tak dál!

      Vymazat
  8. Wau. A to jméno je nejvíc top! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Valentýna slavíme s přítelem tak nějak přiměřeně, jinak parfém je kouzelný a tvé vyryté jméno mě vážně dostalo, paráda :)

    New in: January 2015

    OdpovědětVymazat
  10. Chloé jsou úžasné vůně. Mám doma Chloé Love Eau Florale a je dokonalá. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Všem díky za milé komentáře a doufám, že jste si Valentýna pěkně užili :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Verím, že takýto darček poteší, aj keď človek ten ktorý sviatok práve neoslavuje :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí se mi možnost mít na některých věcech své jméno..je to pak o dost více osobní, intimní..za mě palec nahoru za nápad =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za všechny vzkazy a komentáře, vážím si každého z nich. Komentáře jsou moderované a na blogu objeví až po schválení. Konstruktivní kritika je na mém blogu vždy vítána, ale vyhrazuji si právo neschválit/smazat jakékoliv osobní útoky a urážky namířené buď na mě, můj blog nebo ostatní čtenářky.

© Style Cookbook | All rights reserved.
Blogger Template Crafted by pipdig